Przeskocz do treści

praca w domu – marka

Praca w domu będzie naprawdę opłacalnym zajęciem jeśli odpowiednio zaplanujemy to co chcemy robić. Naprawdę ważne przygotowanie i przemyślenie sposobu kreowania swojej marki. Tutaj pojawiają się kolejne dwie opcje do wykorzystania. Albo wybierasz swoje imię i nazwisko - które staje się brandem, w tym przypadku, albo stawiasz na konkretne hasło, nazwę firmy. Sposób kreacji jest dowolny. Niby błaha rzecz, ale ma tak naprawdę fundamentalne znaczenie. I nie ma żadnego wyznacznika, reguły - w danej branży każdy postępuje inaczej, wedle własnego uznania. Przykładowo graficy. Pracują pod własnym nazwiskiem np. Adam Kowalski usługi graficzne, albo ART design grafic. Wady? zalety? pracując pod konkretnym nazwiskiem klienci wiedzą, z kim mają do czynienia. Wiedzą, że pisze dla nich konkretny Adam Kowalski. W wielu przypadkach to konkretna zaleta. Klient lubi mieć osobisty kontakt. Jeśli zmienisz profil swojej działalności to zawsze zbudowana marka pozostanie związana z twoim nazwiskiem. Warto się nad tym zastanowić.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

error: Content is protected !!